هیماهیما، تا این لحظه: 11 سال و 28 روز سن داره

بانی عشق(عشق مامان و بابا)

اولین نشستنت بدون کمک

1392/8/14 12:07
نویسنده : مامانیش
370 بازدید
اشتراک گذاری

هیما جون مامانی اولین باری که بدون کمک نشستی ،عشق مامان، قربونت بشم

اینم کتاب مورد علاقه ات نی نی کوچولوه که خیلی دوستش داری وقتی سی دیشو

میزارم برات با  علاقه گوش میکنی در مورد میوه ها و حیوونهای توی باغ وحشه 

که یکی یکی خودشونو با شعر معرفی میکنن

.

.

.

.

.

.

تازگیها هم  شبها از خواب بیدار میشی گریه

میکنی نمیدونم لثه هات میخاره  یا چیزه دیگس

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (8)

مامان ارغوان
14 آبان 92 10:16
خانومی داری توضیح میدی چی خوندی?بوس

باشه حتما عزیزم
مامان فهيمه
14 آبان 92 16:11
اى جونم نى نى ناز،خدا حفظت كنه كوچولوى نازنازى


مرسی عزیزم
مرجان مامان آران و باران
14 آبان 92 17:21
ای جونم نشستنت مبارک خوشگلمممممممم


ممنون مرجان جون
مامان آریام
14 آبان 92 21:01
سلام مامانی...من به اندازه یک دنیا شرمندت شدم که این همه دیر جواب محببت رو دادم...اونقدر گرفتارم که یادم نمیاد باید چه کار کنم.عزیزم من هم شما رو لینک کردم...چه دخمل نازی داریی..مبارک باشه نشستنت


قربونت عزیزم دشمنت شرمنده
مامان آریام
14 آبان 92 21:02
البته مثل اینکه شما هم فراموش کردید ما رو لینک کنید


حتما خانومی
مامانی غزل جون
16 آبان 92 23:26
خاله فدات بشه ناز نازی من

خدا نکنه عزیزم
نوشين مامان آريا
18 آبان 92 13:59
عزيزم دختر نازي دارين ماشااله معني اسمش زيباست.اولين نشستنشم مبارك باشه با اجازه لينكتون مي كنم
قربونت خانومی لطف داری حتما منم لینکتون میکنم
پرخانم(مامان ویانا)
20 آبان 92 19:30
ای جانم ماشالا داره این دخمل ناز لطف داری خانومی