هیماهیما، تا این لحظه: 11 سال و 15 روز سن داره

بانی عشق(عشق مامان و بابا)

نظرات (18)

عمه فروغ
2 اسفند 93 14:25
اي جونم چه دخمل ناز و خوشتيپي دستت چي شده عزيزم
مامی پدرام فینگیل
2 اسفند 93 14:44
سلام خاله جون وب زیبایی داریدهمیشه شاد باشید اگه میتونید واسه تولد پدرام من یه یادگاری بنویسید خیلی ممنون میشم
مامان
2 اسفند 93 14:45
چه عسله به وب من هم بیا..........................
مامان سولماز
3 اسفند 93 7:53
عزیزم
مامان لیلی
4 اسفند 93 21:51
عزیزم چه این لباس بهش میاد ماشاا...... قربونت برم خوش گذشت؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
mamani
9 اسفند 93 2:46
Salam azizam webloget kheyli ghashange khosh hal misham be manam sar bezani
نوشین مامان آریا
10 اسفند 93 12:52
هیماجونم خیلی ناز شدی خاله دلمون تنگ شده بود کجا بودین بوس بوس
افسانه
13 اسفند 93 13:18
سلام عزیزم . ماشالله ! چه پرنسس خوشگل و خانومیه جیگر طلا معلومه حسابی آماده رفتن به مهمونیه خدا حفظش کنه . سلامت باشه هزار ماشالله چقدر رنگ آبی بهش میاد . مامانش بوسش کن
سولماز
19 اسفند 93 21:43
عزیزم چه نازه خدا نگهدارش باشه
نوشین مامان آریا
20 اسفند 93 9:28
هیما جون مامانی کجایید . پیشاپیش عیدتان مبارک و سال خوبی را برایتان آروزمندم روزهایتان رنگی
♥♡مرجان مامان آران و باران♥♡
26 اسفند 93 0:49
ای جون دلممم عروسککککک ناز هزار ماشالا روز به روز خوشگلتررررر
بابا و مامان آروین کوچولو
1 فروردین 94 21:35
اولین روز فروردین بخیر ... از صمیم قلبم خواهان آنم که ضربان قلبتان به لبخند های مکرر تکرار شود و هر آنچه به دل آرزویش را دارید بی بهانه ای از آن شما باشد دعایتان می کنم به خیر نگاهتان می کنم به پاکی یادتان می کنم به خوبی هرجا هستید بهترین ها را برایتان آرزو دارم لحظه هایتان بهاری لباتون خندون دلتون شاد روز و شب هاتون پر از شادی و آرامش و خوبی و سلامتی سال نو مبارک
عمه فروغ
3 فروردین 94 1:51
لحظات از آن توست؛ آبی، سبز، سرخ، سیاه، سفید رنگهایی را که بایسته است بر آنها بزن روزهایت رنگارنگ سال نو مبارک . . . هیمای گلم سال خوبی رو برای تو و خانواده محترمت آرزومندم
رزا مامان مهرسا
4 فروردین 94 15:48
بر سر سفره احساس اگر جایی بود/ سخن ساده تبریک مرا جا بدهید سین هشتم سخن ساده ی تبریک من است/ جا سر سفره اگر نیست/ به دلها بدهید… سال نو مبارک
لاله
14 فروردین 94 0:58
سلام عزیزم. سال نو مبارک. ان شاء الله همیشه در کنار خانواده و همسر و هیماجون سالی پر از شادی داشته باشین. دیگه خانومی شده چقدر جگر و دوست داشتنیه . از طرف من ببوسش
سمانه
16 فروردین 94 17:50
ااای جووونم ماشاله خدا حفظش کنه... خانوم کوچول نانازی میای به دختر من سر بزنی؟؟ با هم دوست بشید... وانیا جون منتظرته گلم... اگه دوست داشتی که با کمال میل لینکتون کنم.
مامانی غزل جون
4 اردیبهشت 94 15:49
اییییی جوووووووووووووووونمممممممم چه خوشتیپ شدی چه لباس خوشکلی
نوشین مامان آریا
15 اردیبهشت 94 12:30
نازتو برم هیما جون که مثل خانم ها نشستی